کد خبر: ۹۶۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۵۵
مجید تفرشی، پژوهشگر و تاریخدان که قصد داشت بازی پرسپولیس - سپاهان را از نزدیک ببیند، اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را به‌دست نیاورد!

عکس‌| بلیتم را پاره کردند و نگذاشتند بازی پرسپولیس را ببینم!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ پرسپولیس و سپاهان امروز در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 به مصاف هم رفته‌اند. این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است و سرخپوشان در صورت کسب پیروزی می‌توانند صدر جدول را از استقلال بگیرند.

پیش از شروع این بازی یک اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی رخ داده است. دکتر مجید تفرشی، پژوهشگر و تاریخدان در شرایطی که با دریافت بلیت VIP از باشگاه پرسپولیس قصد حضور در ورزشگاه آزادی را داشت، با برخورد بد ماموران حاضر در این ورزشگاه مواجه شد و نتوانست وارد ورزشگاه شود.

او در گفتگو با خبرآنلاین درباره این اتفاق گفت: «من از 3 ماه قبل برنامه‌ام را طوری تنظیم کرده بودم که بازی پرسپولیس - سپاهان را در ایران باشم و کنار کارهای دیگر خود بتوانم به ورزشگاه آزادی بروم. آقای رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم چند بلیت جایگاه VIP که شماره هم داشت برای ما گرفته بودند و یک ساعت قبل از بازی هم در ورزشگاه بودیم ولی چند فرد گردن‌کلفت اینجا بودند و گفتند جایگاه پر شده و نمی‌توانید وارد شوید. این بلیت‌ها شماره صندلی و ردیف دارد و جایگاهش هم مشخص است. اتوبوس هم شماره‌اش مشخص است. با مشت و لگد و بی‌ادبی و فحش من را بیرون انداختند و بلیتم را پاره کردند. آمریکا و انگلیس نه، همین قطر و امارات هم بهترین امکانات را فراهم کرده‌اند و اینجا به ما بی‌احترامی می‌شود. این رفتارها خجالت‌آور است. من از 3 ماه پیش برنامه‌ریزی کردم و این رفتار سخیف حیرت‌انگیز است.»

عکس‌| بلیتم را پاره کردند و نگذاشتند بازی پرسپولیس را ببینم!

عکس‌| بلیتم را پاره کردند و نگذاشتند بازی پرسپولیس را ببینم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: